lørdag 26. mai 2012

Du skal ikkje sove bort nattmaten!

Hva er vel bedre enn noe skikkelig godt å spise når man kommer hjem fra en liten ramleaften sier nå jeg. Det har jeg nevnt før, hvor glad jeg er i å lage meg mat på natta. Men i det siste har jeg sovet så innmari dårlig siden det er 1000 grader ute og hunden min må ut og rennebæsje annen hver time, døgnet rundt. Ja og så skal man jo opp på jobb kl 0545 uten å klare å sovne kl 2200, noe som er absolutt ideelt søvndose-messig og ganske lett å oppnå om vinteren feks når det ikke er stort annet å finne på. Nå derimot er det sommer og alle er glade og vil ikke sove bort sommernatta!  Men etter en stund blir man jo helt tullerusk i systemet av dette og kroppen må gi seg hen til sofaens trygge favn. Ikke så smart kombinert med matlaging i ovn, men når man har en blogg som denne passer det perfekt. Og så fikk jeg innstallert nye brannvarslere her om dagen så noen reell fare utover mislykka mat fant ikke sted...


Heldigvis så var jeg moderat nok til å forkulle bare halvparten, men det er nok muligens på tide at Maifestivalen går mot en slutt nå. Det synes også barna i nabolaget...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar